tisdag 3 september 2013

Ullis tryckte på "knappen"

Hollo Sunshine!

Hoppas att du har haft en fin och underbar dag.
 


I torsdag beklagade jag mig för Ullis över att jag behöver ett lockande mål för att komma igång med träningen. Ett stort mål borde vara att bli smal, stark och vältränad igen, tyvärr så räacker inte det som mål. Jättekonstigt egentligen, men för mig är det bara resultatet av träning, eftersom jag nuförtiden knappt orkar springa 100 meter och valkarna på magen/magarna guppar när jag går.

Och den här boken hittade jag i min postlåda idag, är det kanske ett tecken.

Hur som helst så kom hon med ett kanonförslag som lockar jättemycket, att springa tjejmilen i New York 2014. Jag tror inte att varken Ullis eller jag förstod just då vilket bra idé hon kläckte. Sedan i fredags har jag promenerat runt sjön några varv och idag provade jag på att jogga - och orkade tom jogga ca 1 km innan jag var helt slut.

 
Tjejmilen New York 2014 here I come?!

Himmel & Plättar vad tiden rusar iväg, måste hasta iväg och lägga håret på rullar, ta på facet och kläder inför kvällens lilla happening.


Passa på och njut av den härliga septemberkvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar