söndag 15 september 2013

Höstrusk

Hej finaste!

Skriver lite till dig innan jag skall hoppa i säng. Tänker bryta mönstret och lägga mig tidigt.

Nu på eftermiddagen har hösten gjort ordentlig entré med kraftiga vindar och spöregn, gulnade blad yr och flyttfåglarna drar vidare mot varmare breddgrader. Jag skulle också vilja åka till värmen men det finns inte plats för någon resa just nu i agendan. Så för att bli varm har jag istället tagit på mig min varma och härligt sköna rosa "sparkdräkt".

Min rosa Chill out overall
Jag tycker att hösten är en härlig årstid, luften känns frisk och det biter härligt skönt i kinderna när man är ute och motionerar. Älskar att köpa nya varma höstkläder, krypa ner under en gosig filt med en god kopp te eller choklad och inte att glömma alla våra tända värmeljus och stearinljus som lyser upp i höstmörkret. .



Idag har jag varit riktigt hurtig och har bla hunnit med att göra 50 squats innan vi åkte till Söråker för att titta på fotboll, och gjorde ytterliggare 50 när vi kom hem. Beröm till mig! Vi hade tur med vädret inget regn bara blåst, se hur flaggorna pekar rakt ut.


Nu måste trötter krypa till kojs. Har en skojig vecka framför mig med både siffervärlden, köpa ny dammsugare, nytt fräscht hår med både klipp & färg och annat smått och gott som jag berättar om senare.

Hoppas att du får en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar