söndag 8 september 2013

Rickard bestämmer!

Hej min vän!

Hoppas att du har haft en härlig helg och njutit av sommarvärmen i september.

Jag tog mig i kragen och klev upp redan vid 8.30 tiden. Attans, skulle dammsuga huset men dammsugaren motarbetade mig och vägrade starta, verkstaden nästa. Fick istället skynda jag mig att göra några få squats och städa toaletterna innan det var dags att åka upp till sjukhuset för att titta på fotboll. Det bästa av allt var deras härliga fikaförsäljning med smarriga hembakade kakor. MUMS!


Får man skälla på domaren?
Absolut inte för idag var det Rickard, min vän Saras son, som dömde matchen och han skall man inte göra sig ovän med... skämtar bara han är på tok för snäll både på och på sidan av plan.


 Tyvärr blev det ingen promenad/jogging på eftermiddagen, som planerat, då jag äntligen befann mig i siffervärlden. Känner mig rätt nöjd med dagen och nu väntar en kopp te framför tv:n på mig. I morgon en ny härlig höst vecka med siffervärlden, nya promenader och äventyr...

Hoppas att du får en härlig vecka!

Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar