lördag 28 september 2013

Mellan regnskurarna

Hej!
Lördagkväll och hoppas att du har det bra.

Jag började dagen som segtuta men sedan växlade jag upp och planterade lite vintergröna blommor istället för de vackra höstblommorna. I vanliga fall brukar jag göra iordning fina höstplanteringar i slutet av augusti men i år kändes det inte lockande eftersom sommarvärmen höll i sig ända fram till mitten av september. Jag har varit i valet och kvalet hur jag skulle göra med höstblommorna eftersom det känns som att vintern kan göra entré när som helst samt att de blir så fula redan när frosten kommer... Jag bestämde mig för att det fick bli vintergröna blommor i år... tyckte att det blev aningens tråkigt så ikväll har jag varit och köpt lite ljung som jag skall plantera imorgon. Ni får hålla tillgodo med en bild på dagens blommor, fler bilder imorgon då jag tagit hand om ljungen.


Nu skall jag köra de sista 50 squatsen och glutta lite på TV innan det är dags att kojsa. Imorgon måste jag upp med tuppen, har fått ett litet fotouppdrag av Dagbladet. Skoj!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar