söndag 1 september 2013

Söndagsvila, eller?


God dag!

Jag var uppe med tuppen i morse och ändå har jag inte gjort så mycket fast klockan har hunnit att bli eftermiddag.

Kanske bäst att lägga i en annan växel. Undrar om jag skall ta dagens promenad, putsa fönster, dammsuga eller fixa i trädgården - det sista faller nog bort eftersom det är kallt, grått och det känns som att det snart kommer att börja regna.




Lite foton på dalior och druvor från mina föräldrars trädgård. Var där och åt limousineentrecoté till middag med ugnsstekt potatis, sallad och hemmagorde bea. Tyvärr så blir jag så blir jag jämt jätteallergisk när jag är där pga av deras Ludde, är pälsdjursallergiker och astmatiker (hatar det).




Nu är det nog dags att lämna dig och datorn för några timmars söndagsfixande. Hörs om ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar