lördag 7 september 2013

Heja Heja Ullis!

Hej solstråle!

Hoppas att du är pigg och glad denna härliga sensommardag.

Det verkar som att jag lämnade nästan all min energi kvar på spåret i torsdags. Igår var jag en jätteslöfock och fick inte mycket gjort efter min lilla shoppingrunda. Konstigt att man alltid har massor med energi för shopping. Och idag ser det ut att bli ytterliggare en dag som slöfock, klev jag inte upp förrän vid 10- tiden, hur skall det här sluta... Hoppas att jag tar mig i kragen och snörar på mig skorna för en runda på eftermiddagen. Oj, nu kom jag på, beröm till mig för att jag gjorde 25 squats efter att jag hoppat ur sängen.

Heja heja!
Beröm till bästaste Ullis som springer/joggar tjejmilen för första gången idag. Och om du befinner dig i Stockholm och är i närheten av sträckan där tjejmilen går så kila gärna dit och heja på henne. Hon kommer att bli överraskad och jätteglad plus att det kommer att ge henne extra energi för att göra ett bra lopp. Åh, det är ju skoj och härligt när man har en hejarklack runt spåret eller på läktaren.





Lycka till Ullis och när du är i mål äré party!

Nä hepp, förtränger siffervärlden ytterliggare några timmar för att vara slö och lat i solen.

Vad gör du idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar