fredag 27 september 2013

Kakmixen blev en tjejkväll...


Hoppas att du har en härligt mysig fredagskväll.

Jag har haft en riktig skön fredag som startades med ansiktsbehandling hos absolut bästaste Eva på Bellevisage, ny fin lyster i huden. Har ni inte varit till Bellevisage så borde ni genast boka in en tid hos dem www.bellevisage.nu och jag kan varmt rekomendera Eva för hon är så otroligt duktig och kunnig.

Efter ansiktsbehandlingen blev det en liten shoppingrunda och jag gjorde bla några fynd hos Welcome som just nu har 40-70% innan butiken flyttar till ny adress. De kommer även att sluta med möbler och satsa mer på kläder, presentartiklar, "enklare inredning" och inredningsuppdrag.

Sedan fixade jag slutklämmen på Ullis present. Eftersom kakmixen försvann så ändrades presenten till Tjejkväll på Villa Marieberg med temat "Våga vara modig!"

En kväll för kvinnor mitt i livet, fylld med inspiration mode, hälsa, skönhet, musik, livsstil, heminredning & konst…

Alla längtar och drömmer ibland om att få förverkliga en dröm!
Det kan vara att måla tavlor, skriva en bok, ändra livsstil eller något helt annat! Inspiration av olika personer som utvecklats, gjort stora eller små förändringar i sitt liv som gör att de mår så bra för att de lyckats! De bjuder på sin resa!

Köket erbjuder 3 smaker, bubbel och något sött.
 

 Unika erbjudanden o goodiebag från medverkande företag.


Hoppas att det kommer att bli en inspirerande kväll!


Oj nu känner jag att det kurrar i magen. Undrar just vad det blir för middag. Det där med lunch och middagsmat är är inte riktigt min starka styrka eftersom vi är totalt värdlös på att planera vad vi skall äta, och kommer på det när hungern sätter in -och då är jag totalt hopplös för ingenting duger åt mig. Det är inte det att jag inte kan laga mat för det kan jag och jag är riktigt duktig på att laga god mat... Hm, kanske bäst att jag börjar planera morgondagens middag redan nu... Och nu har jag bestämt mig, det blir kycklingtoast framför Idol... hm, eller det kanske veckans avsnitt av mina favoritprogram Roomservice eller Hela Sverige bakar.

http://bakedwithstyle.com/wp-content/uploads/2013/09/20130909-075439-em1.jpg


Tidigare har jag aldrig sett på Idol, vad jag kan minnas, men i år har gjort det till och från eftersom Kevin är en av deltagarna... Brukar du se på Idol?

Foto: KEVIN WALKER - Pride (John Legend) - 099 414 09
Nu är det inte långt kvar till första fredagsfinalen. Kevin ska sjunga John Legends version av U2's låt Pride. Det kommer bli grymt!
Glöm inte att rösta på Kevin ikväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar