torsdag 26 september 2013

Kyligt träningspass genom linsen.

Hej!
Hoppas att du har en härlig tisdagkväll.
Skriver några rader till dig innan det är dags för mig att köra de sista 25 squats för idag och kojsa.

Har haft en rolig kväll på Sörforsvallen tillsammans med Lucksta IF F00/01. Dagbladet håller på att göra ett reportage om dem. Jag fick i uppdrag att fotografera tjejernas träningspass då de blev tvugna att åka iväg på ett annat nyhetsuppdrag. Riktigt skojigt!

Tjejerna kämpade i kylan ca +6 grader när träningen startade. Och jag var också tvungen att hålla ett högt tempo för att hinna ta så många foton som möjligt innan det blev för mörkt.


 
 



 

Nu måste jag skynda mig att göra mina squats och sedan krypa till kojs så att jag är pigg och hurtig imorgon. Tror att det blir en trevlig torsdag med siffervärlden och Tjejkväll i City.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar