tisdag 17 september 2013

Genom vindrutan

Tidigare idag tjatade jag om squats och nu tjatar jag åter igen om vilken dammsugare jag skall slå till på.

Dagens jakt på en dammsugare gick till Janssons - Elon, och på vägen dit passerade vi under brobygget. Passade på att ta några foton genom vindrutan. På sidan om brobygget stod flera bilar parkerade med brobyggeåskådare, på första parkett... Lånade även en bild från dagens Sundsvalls Tidning och nu börjar man kunna se Sundsvallsbron ta form.




Fotot är lånat från Sundsvalls Tidning, fotograf Jan Olby

Jiipppiiee! Jag tror att vi har hittat dammsugaren... Får avlägga ett nytt besök hos Janssons - Elon imorgon då jag inte orkade vänta på min tur. Och imorgon får vi veta om dammsugaren är lika bra som den verkar vara och om det blir ett köp.

Tog även några fler foton genom vindrutan på en av stans nya rondeller och ytterliggare en ny som de håller på att bygga.

Rondellbygge
Vår nya rondell

Nu skall jag dricka lite varmt och gott te och innan läggdags skall jag göra ytterliggare 50 squats.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar