lördag 28 september 2013

Ösregn



Hej i höstrusket!

Idag ösregnar det och jag som hade planerat att skapa fina höstplanteringar, hm det sägs att det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder... och jag har inga dåliga kläder så det är väl bara att klä sig och fixa krukorna.





Är ingen piggelina idag utan ville bara dra täcket över huvudet och sova vidare. Men jag hasade mig upp och mjukstartade med 25 squats innan frukost, eller kanske snarare lunch eftersom klockan hann bli 12.30. Får fixa de övriga 75 squatsen under dagen.

Oj, nu ser jag att det slutat regna, i alla fall för stunden, under tiden som jag suttit här och skrivit till dig så då skall jag passa på innan det börjar att regna igen. Kanske hinner med en runda runt sjön?

Höstinpsiration från 2012



Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar