fredag 6 september 2013

Träningsvärk

Hej min vän!

Fredagkväll och du kanske tittar på VM-kvalmatchen Irland-Sverige, är på kräftfest eller på något annat fredagsmys. Jag har varit värsta slöfocken i kväll och om jag skall vara riktig ärlig så precis hela dagen.Jag skulle jobbat i "siffervärlden" tidigare idag men sköt upp det till kvällen eftersom det var så härligt väder med sol och +23. Som sagt så har jag inte gjort någonting ännu så det är väl bara att ta tag i siffrorna nu eller flytta dem tills imorgon bitti... ingen diciplin här inte.




Oj, vilken träningsvärk jag har i benen, kan inte gå som vanligt utan stapplar fram, för att inte prata om att gå nerför trappor eller sätta sig på toaletten. Pigg och hurtig i morse tänkte jag att jag skulle göra lite Squats, hej hopp hur tänkte jag då... ramlade nästan ihop i en hög på golvet... jag hade ju en enorm träningsvärk. Så jag tog en vilodag och hoppas att spåret har saknat mig. Hoppas på spring i benen imorgon och kanske jag kan få till några Squats.


Bilden lånad från Johanna Toftbys blogg

Hur gör man Squat? Titta här

Väntar på att Magnolian skall börja blomma igen.

Nu känner jag att siffrorna lockar. Jippie! Härligt fredagsmys!!?

Önskar dig En härlig kväll och en fortsatt härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar