lördag 3 augusti 2013

Sommartider HEJ HEJ!!!

Just nu ligger alla andra och sover och det är endast smattret från tangenterna som hörs när jag skriver till dig.

Solen har strålat och knappt ett moln så långt ögat kan nå på hela da´n... hm, fel artist för kvällen och det hade inte varit helt fel med Ledin... kvicksilvret har legat på + 26 i skuggan.

Jättehärlig kväll  och Konsertfesten tillsammans med Ullis, Malin, Lotta & Tobba och
Ulrika Lycksell Nyman.



Systrarna Nilsson, Ullis o jag laddade upp inför Gyllene Tider med Sommartider rosé och Sommartider/Gyllene Tider på Spotify i Ullis uterum.

Har lånat fotot från Lotta



Har lånat fotot från Malin
Men... jag missade att fotografera Malin... och sedan höll vi helt på att glömma bort
tid & rum och Ulrika Lycksell Nyman...

Hade lite svårt att bestämma vilka skor jag skulle ha för inga är sköna. Till slut blev det de rosa Conversen.

Lotta var ju smart som tog med sig cykeln


Vi fick skynda oss till Norrporten Arena där hon väntat på oss i minst 30 minuter. 
Förlåt!

Lotta kör 2-dagars
När vi gjorde entré på Konsertfesten uppträdde Linnea Henriksson så vi gick upp 
 till Restaurang Växthuset.



Malin o Lotta & Torbjörn
  Tyvärr tappade vi tok tidigt bort Malin o Lotta & Tobbe.

Tok Ullis tänkte hoppa över bardisken i öltältet...
Ulrika o Ullis

Gyllene Tider








Fotot lånat av Torbjörn Eriksson

  Ullis o Ulrika i sina essen




 Ulrika åkte hem direkt efter Gyllene Tiders konsert.
Jag och Ullis avslutade kvällen som vanligt på Invito!
Och absolut bästaste Lennart kom och hämtade oss. Tack så mycket!


Hm, är rätt nöjd med mina foton fast jag är superduperkort...

God natt och sov så gott!
Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar