onsdag 21 augusti 2013

Snigelfart

Hej i tisdagsnatten!

Nu är det snart onsdag och du kanske sussar sedan några timmar tillbaka eller så kanske du är en nattuggla precis som jag.

Efter några timmars jobb så gick jag ut för att njuta av den härliga sommarvärmen. Det visade sig att mer "sifferjobb" väntade och eftermiddagen och kvällen bestod mest av att skapa rapporter.


Frammåt 21-tiden skulle jag äntligen ta dagens promenad runt sjön, orkade inte kliva upp tidigt i morse. Hur som helst trodde jag att det skulle vara lite folk runt spåret men icke sa nicke, det var massor med folk där. Jag började gå men usch det var massor med stora sniglar som krälade runt på spåret... jag vände.


Sniglar, ser nästan ut som hundlort




Nu är det nog dags att krypa till kojs. Kanske en tidig promenad imorgon? Om jag orkar kliva upp...
Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar