lördag 3 augusti 2013

Morgonsol har guld...

Godmorgon solstrålar!

Det verkar bli en jättefin lördag!



Jag vaknade nyss och kunde inte somna om eftersom jag är jättehungrig. Hann inte riktigt äta middag igår utan slängde i mig några tuggor kycklingsallad i farten.

Smög ut, ville inte väcka de andra, och fotograferade "soluppgången". Jag hade tänkt äta en mini frukost ute men det var för kyligt, jag skall strax slänga mig över den och Sundsvalls Tidning.

Idag blir det en fullspäckad dag med fotboll. Först spelar tjejerna kvartsfinal i Mid Norden Cup och om de går till semi och final så är det bara att åka tillbaka dit mot kvällen. På eftermiddagen spelar SDFF på Västhagens konstgräsplan. Och vi skall även få nöjet att njuta av Simon & Lydias sällskap.

Vi hörs om ett litet tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar