fredag 2 augusti 2013

Pink

Snack mitt i natten...

Nu har jag tagit bort det Ferrariröda gellacket och målat dem "glamour rosa".

Det var ingen hit att ta bort gellacket, snarare en flopp. Tråkigt eftersom gellacket sitter så bra och direkt det är målat och härdat så är man "ready to go".


Jag använde Depends Gellack Remover. Allting verkade så bra. Bara fördela removern över hela nagelplattan, förslut med aluminiumfolie och låt sitta i 8-10 minuter. Skrapa sedan försiktigt bort lacket och om det är rester kvar börja om från början... Lacket ville inte släppa och till slut fick jag skrapa hårdhänt och då är risken att man förstör nageln eller att delar/hela nageln följer med.

Remover fördelat över  hela naglarna

Förslutna med aluminiumfolie

"Glamour pink"
 Nu skall jag sussa för det är uppstigning om bara några timmar, ca 5.30. Jobb väntar.

God natt min vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar