onsdag 14 augusti 2013

Härligaste "Lexicon-tjejerna"

Hallå i onsdagsnatten!

Något less på att jag skulle fotografera dem. Och Bonita hamnade aldrig på bild...
Har nyss kommit hem från mysig middag med några av mina gamla Lexicon-tjejer. Är helt genomfrusen, hackar nästan tänder. Först satt vi ute på O´Learys terass under infravärmare och filtar, men eftersom det blåste så hade de inte så stor verkan så vi förflyttade oss in.


Jag försökte värma mig med en kopp te...

Efter några timmar sa vi hej till Carin och lämnade O´Learys.Vi andra hade visst inte babblat klart ännu, så vi stod ute på gatan och pratade ytterliggare i minst 60-75 min innan vi sa hej till varandra. Och jag var på tok för dåligt klädd, vill inte inse att det inte är +25 utan att det börjar bli höst. Brrr!!

Tack tjejer för en trevlig kväll. Hoppas att vi inte väntar så länge som 1 år tills vi ses igen.

Nu skall jag brygga lite te och ta en varm dusch.

Sov så gott så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar