söndag 11 augusti 2013

Panik, redan söndag!

Hej i regnet!
Hm, det kanske inte regnar hos dig men hos mig spöregnar det.

Söndagkväll och har lite panik... Jag vill alltid börja en ny vecka med renstädat hus, fina naglar, peelat & maskat både ansikte o kropp, utsövd och full med energi... Så nu har jag fejat huset hela kvällen och snart lite kroppsvård...

Dagen började med fotboll på Norrporten Arena där Sundsvall DFF tog emot Kalmar IF. Inget regn, aningens kyligt och 3 välbehövliga poäng till SDFF, vinst med 2-1.


Efter matchen kom världens bästaste Ullis förbi på en kaffe i nya paviljongen. Hm, vi försökte trotsa "kylan" med infravärmare men jag måste erkänna att jag frös. Åh, vill ha sommarvärmen tillbaka.


Nu lite tv och te innan jag skall börja planera morgondagen och kommande vecka. Då skall jag bland annat träffa mina "Lexicontjejer", "Årets IKEA-katalog" och eventuellt så dyker kusin Mikael med dotter, Anita och moster Märta upp i slutet av veckan. Det ser ut som att det kommer att bli en riktigt rolig vecka!

Hoppas att din måndag blir en höjdare!

Hörs imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar