söndag 25 augusti 2013

Färgbyte?!

Hej min vän!

Hoppas att du har haft en fantastisk helg. Min helg har mest varit fylld med "fotboll".

Nu är det dags att förbereda sig för måndag och ny arbetsvecka. Först dammsugning, städning av toaletter och sedan kropps- & nagelvård. Hm, bör fila ner naglarna lite och byta färg. Lacket sitter som berg men det är inte så fint med flera millimeters utväxt.



Jag funderar på att måla naglarna med "vanligt nagellack" och inte gellack men med gelbas och geltopplack, undrar om det kommer att sitta lika bra...

Vilken härlig vecka jag har att se fram emot. Morgonpromenader och kanske börja träna Aerobics. Älskade siffror. Och på torsdag skall jag och Ullis till Äntligen Emma i Bergsåker på fiskspa, middag på stan och kanske en god drink på Invito innan hemgång.

Hur blir din vecka?

Hej så länge nu väntar dammsugaren på mig.
Må såg gott tills vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar