torsdag 15 januari 2015

Köp en tulpan annars får du en snyting...


Hej min vän!
Hur har du det?
Har du fått några tulpaner idag?

Idag är det tulpanens dag och jag som älskar tulpaner har inte köpt några ännu...


Hm, får köpa tulpaner imorgon när jag har städat och gjort fint till helgen.

Nu ska jag försöka "återställa" mobilen som jag fått åter, eller jag har fått en ny likadan som den som kraschade... Hur som helst så vägrar den att bli "återställd"...teknik, teknik... eller så är det skit bakom spakarna dvs jag. Har försökt att "återställa" den sedan i tisdags och eftersom det inte fungerade har jag fått hjälp av Telias iPhonesupport - vilka är jätteduktiga men det funkar fortfarande inte. Så nu gör jag ett nytt försök annars får jag köpa en med mer minne, jag och de tror att min mobil har för lite ledigt minne för att kunna återskapa säkerhetskopian. Önska mig lycka till!

Vad har du för dig idag?

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar