lördag 31 januari 2015

Eye liftner

Innan jul slog jag till på en eye liftner. Och igår när jag var till bästaste Eva på Bellevisage så underde hon hur det gått med användandet av denna...








... och ska jag vara helt ärlig så hade jag inte använt den ännu. Så idag testade jag den, drog 10 drag runt båda ögonen och över rynkorna mellan ögonen. Nu kom jag precis på att man skulle göra detta 2-3 gånger per dag, bäst att jag kilar iväg och drar några till drag.

Jag kommer berätta lite längre fram vilket resultat jag har fått.

De har även en superläcker ansiktslyftsmaskin som jag fick testa förra gången som jag var på ansiktsbehandling hos Eva. Det killade i hela ansiktet när hon förde apparaten fram och tillbaka över ansiktet och det roliga var att man kunde se resultatet direkt. Funderar på att köpa en ansiktslyftsmaskin så att jag kan göra behandlingen själv hemma.




Samtliga foton kommer från www.my-wellstar.com




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar