lördag 14 december 2013

Mossig

Gjorde den här mosskransen igår kväll eller snarare i natt. Imorse skulle den hängas upp på insidan av ytterdörren. Och efter många svordomar och efter att den åkt i golvet ett flertal gånger så var jag på väg att skicka iväg den ut på tomten likt en bomerang. Skam den som ger sig, en ny taktik och nu hänger den uppe på garageväggen. Troligtvis kommer den att ramla ner så fort det fläktar till, och hyacinterna dör nog av köldslag men jag är nöjd än så länge.

 

Alldeles strax skall jag baka mini pepparkakshus, Önska mig lycka till då jag hittills aldrig har lyckats baka pepparkakshus utan de brukar sluta i papperskorgen. Idag tror jag att jag kommer att lyckas och att de kommer att bli otroligt fina.

Tjing så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar