lördag 14 december 2013

Fredagsmysigt

Igår fredag började jag med en härlig sovmorgon och klev inte upp förrän vid 11-tiden. Tog det lugnt och åt en supergod frukost och sedan fick jag lite bråttom till Bellevisage.






Jag hann i tid och bästaste Eva tog hand om mitt ansikte så det fick en härligt fin lyster. För mig nya hudvårdsprodukter fick följa med hem, hoppas  Om du inte har köpt klart all julklappar ännu så kila in till Bellevisage, de har massor med fina julklappserbjudanden som passar både dam och herr.


Rörde ihop en pepparkaksdeg innan jag åkte till min vän Ingela och hennes familj. Ingela, som är sjukgymnast, hade lovat att kika på mitt knä som jag vred för någon månad sedan. Hon visade mig några bra knäövningar som jag skall göra, varje dag, så att jag blir bättre.

Jag tog med en liten present, kakmix, som tack för hjälpen och grattis i förskott. Ingela fyller år på julafton. Hoppas att hon och barnen hinner baka av denna innan jul.

Jag har gjort dagens knäövningar men har jätteproblem när jag skall stå på ett ben, taskig balans och faller nästan som en fura.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar