söndag 15 december 2013

Footner exfoliating socks

Brukar du ta hand om dina fötter?

Jag brukar gå regelbundet på fotvård men nu är det tyvärr ett tag sedan jag var hos Elisabeth på Moccasin. Jag fick tips för någon vecka sedan om Footner exfoliating socks och i veckan köpte jag hem en förpackning, 239 kr på Apoteket Hjärtat.


Igår testade jag dem och det var superenkelt.

Man satte de här plastsockarna på fötterna och för att få bästa resultat skulle en socka träs utanpå. Efter en timme sköljde man av fötterna och de skulle inte smörjas in efteråt. Sedan kändes allting precis som vanligt... ha ha, det var tur att jag fått veta att den stora effekten kommer ca 5-10 dagar senare annars hade jag blivit tokbesviken. Så nu väntar jag med spänning på att huden skall börja fjälla och att mina fötter skall bli lena som babyhy.

Hittade före och efter bilder på nätet... spana in här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar