onsdag 30 oktober 2013

På gränsen


God natt min vän!
Hoppas att du har haft en fin helg och en bra start på veckan.

Jag kom hem från Haparanda för någon timme sedan och tänkte skriva några rader till dig innan jag skall sussa.

Rondellsmycket Haparanda & Tornio förlovningsringar

Har mest befunnit mig på "Rajala" som är finska och betyder på gränsen. "Rajala" är en galleria som ligger på gränsen mellan svenska Haparanda och finska Tornio (Torneå). Shoppade lite här och där... i butikerna på "Rajala". Mer shopping på "Tampis" och hos mina favoritbutiker som Marimekko, Pentik o Asukeidas. Tyvärr hann vi inte åka och shoppa i Kemi i Finland.

Och naturligtvis spanade vi in julen på Ikea Haparanda Tornio










Entrén Ikea Haparanda Tornio



 Mer från Haparanda imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar