söndag 6 oktober 2013

En god sak!



Hej min vän!
Hoppas att din söndag är härlig.

Jag är helt slut efter en omtumlande helg men just nu känns det mycket bättre.

I fredags var det kanelbullensdag men jag hann riktigt med att fira den då så jag har tagit igen det idag och förenat nytta med nöje. Jag har skickat bullogram till mina nära och kära. Samtidigt som de får någonting gott dvs "bullar" så gör jag någonting mycket viktigt och stödjer Cancerfondens Rosa Bandet - kampanj med 10 kr per bullogram.





Hm, jag kanske skulle satsat på att bjuda hem alla på gräddtårta idag eftersom det är gräddtårtansdag idag. Hm,eller ett tårtogram men då går inga pengar till Rosa Bandet - kampanjen...

Nu skall jag ta tag i alla söndagssysslor och även då förena nytta med nöje. Lite städning & piffning, söndagsmiddag och träning. Skall på aerobicpass för första gången efter operationen. Skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar