fredag 25 oktober 2013

iPhone-tokig?!

Hej solstråle!

Har precis fått i mig en härlig men mycket sen frukost. Har varit på språng sedan tidig morgon, eller tidig och tidig men tidig för att vara mig. Hade planerat att hänga på Telias lås... kom dit en halvtimme efter de öppnat och då var 31 personer före i kön. Hann spana in Ikeas julsortiment, tjattra med Kurt & Bitten och Sture under väntetiden. Strax innan det blev min tur tog de nya iphonemodellerna slut... så nu är en svart iPhone 5S beställd. På Telia trodde de inte att min nuvarande iPhone behövde lagas. Jag skall  prova att återställa fabriksinställningarna och om det inte funkar så skall jag återkomma med den.


Och nu skall jag strax ge mig ut och jogga i det otroligt härligt soliga höstvädret. Vänster knä ser ut som en handboll så jag hoppas att det går bra, brukar inte göra ont när jag joggar.

Ikväll skall jag testa min nya "locktång", längtar. Återkommer med bilder och resultat.

Önskar dig en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar