torsdag 28 november 2013

Skattedag

EY - Skatteturne
Fick verkligen tvinga mig upp i morse och var så otroligt trött att jag mådde illa... Nu lät det som att jag klev upp i gryningen men så var inte fallet utan vid 7-tiden, då de flesta skuttar upp ur sängen. Oj, oj oj  kan fortfarande inte förstå att jag kom i tid till Quality Hotel, kl. 8.00, eller till Filmstaden snarare eftersom de hade flyttat föreläsningen. Och inte nog med att jag lyckats kliva upp, komma i tid så skulle jag även vara pigg och hungrig på alla skattenyheter 2014. Några timmar senare snurrade det rätt rejält av snack om budgetproppar, skatt hit och dit...

 Hur har din dag varit?

Nu skall här fixas och donas inför morgondagens födelsedagsbrunch. Hm, borde kanske baka en tårta...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar