lördag 16 november 2013

Lockar som lockar

Kom precis på att jag har glömt bort att berätta om min Curl Secret från Babyliss.

Man kan göra böjar, vågor och lockar. Jag har endast gjort lockar och de blir jättefina. Jag är jättenöjd med min nya "locktång".

Man sätter i en hårslinga i ”rullen”, stänger den, och sedan sugs resten av hårslingan in! Det ser ut som när barn äter spagetti typ ;) Och när man efter bara 4 sekunder öppnar och låter slingar glida ut så har man en supersnygg skruvlock. Det kan vara lite trixigt och knixigt samt en och annan svordom kan yttras när man skall lägga hårslingan i "rullen"... men det är det värt för resultatet blir strålande.



Jag köpte min Curl Secret på lyko.se men såg förra veckan att även att Elgiganten säljer dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar