lördag 6 juni 2015

RÅ kväll

Hej min vän!
Ikväll har jag och Marie varit på restaurangen RÅ. Det var första gången som jag var där och det var otroligt gott. Det var stora tapasrätter på menyn så jag åt tonfisk och röding, Marie tog lamm och röding. Och nu är jag proppeli proppmätt, nästan så att jag mår illa. Hm, det kanske beror på att jag ätit enligt ett kostprogram under veckan så detta blev nog en chock för kroppen...




Och jag säger bara otroligt god tonfisk!




 Avslutade en otroligt trevlig kväll på Invito



Tack Marie för en trevlig kväll!

Och nu är det snart dags för mig att skutta i säng för imorgon väntar Nationaldagsfirande på torget och stipendium utdelning till Lennart & Sundsvalls Damfotbollsförening.

Sov gott & dröm söta drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar