lördag 13 juni 2015

Fototräff med Anders Thorsell

Min fd jobbarkompis Anders Thorsell är en suveränt duktig amatör fotograf. Och för ett tag sedan frågade jag honom om han kunde ha en fotokurs med mig. Idag hade Anders och jag bestämt träff på Norrporten Arena för att tillsammans fotografera SDFFs match mot Korsnäs. Jag var taggad till tänderna för äntligen skulle jag få massor med tips och trix av "mästaren". Ojojoj det var jättekul och lärorikt. Anders har lärt mig så mycket idag och jag har massor kvar att lära. Rejält snurrig i bollen av allt nytt att tänka på, ledde till att många foton blev sisådär och ett tag glömde jag bort att ställa skärpan. Jag lyckades trots allt ta ett och annat bra foto... Nu ska jag öva några veckor samt köpa ett bildredigeringsprogram och sedan hoppas jag få mer tips och råd.

Klicka på länkarna för att komma till Anders hemsidor
www.ffaphoto.com
www.ffagency.com
www.sundsvallsbilder.com

Här är några av dagens foto





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar