söndag 7 juni 2015

För folk i farten

Jag kom precis på att jag har glömt bort att berätta om Mitt Gastronomis Middagskasse.


Mitt Gastronomi - Det ska vara enkelt att äta hälsosamt.
Middagskasse består av 4 st färdiglagade middagar som du värmer i ugnen (deras rekomendation) eller i micron. Middagskassen finns för 1 person, 2 personer och 4 personer. Maten är förpackad i modifierad atmosfär med livsmedelsgas för längre hållbarhet, vilket gör att du kan välja själv vilken dag du vill äta den under veckan, hållbarhet 10 dagar. Du kan antingen välja att hämta den hos Mitt Gastronomi eller få den hemlevererad.

Vi köpten en prova på kasse för 2 st person för 250 kr dvs 8 st maträtter. Kassen hämtad vi i deras butik/restaurang på storgatan 3 efter kl. 15.00 på måndagen. Enkelt, smidigt och snabb leverans. Ett litet problem uppstod när vi kom hem med middagskassen. Vi har ett litet kylskåp och 15 st förpackningar skulle få plats... Jag trodde att de skulle levereras som färdiga portioner (8 st) men jag hade fel. Varje del av rätten kom i en egen låda tex. potatis i en och sås i en. Otroligt stora portioner, för oss räckte de även till lunch. Gott men lite smaklöst, med pepparmix blev det topppen.Vi kommer att köpa middagskassen fler gånger. För att läsa mer om middagskassen, klicka  här

Jag tycker att det var en superbra middagskasse och den får 4,5 av 5 möjliga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar