torsdag 5 februari 2015

Snörfläta

Hej Vackraste!
Hoppas att allt är bra och nu är det snart helg.


Anna & Sussie fixar till sig inför kvällens Idrottsgala i Sundsvall. Ansiktsbehandlingar, taning och lockar stod på agendan.


Gjorde klipp hos bästa Anna som avslutades med en läcker snörfläta. Och sedan kilade jag iväg på en shoppingrunda, om du bara visste hur många som stoppade mig och berömde min fläta. Några tyckte att flätan var så proffsigt gjord så de skulle absolut boka tid hos Anna, eftersom honom måste vara en duktig frisör...

Tyvärr kommer inte flätan till sin rätt här på fotot...

Jag inspirerades av Kicki Burmans repfläta och frågade Anna hur man flätar den...

Foto: Kicki Burman

Nu ska jag titta lite på Stoppa tjuven på tv och dricka massor med champagnetea.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar