söndag 15 februari 2015

City Gross viktväktarnas matkasse

I måndags skulle vår matkasse från City Gross levererats... eftersom det var så halt ute så hann inte chauffören köra ut alla matkassar, så vi fick vår i tisdagskväll.


Jag har länge funderat på att beställa någon av City Gross matkassar då jag tycker att vi äter för onyttig och allsidig kost. Och när jag ändå skulle prova på så valde jag viktväktarnas matkasse, eftersom jag de senaste åren har gått upp så otroligt mycket i vikt från storlek XS till M/L typ 25 kg...

Under veckan som har gått har vi kockat som bara den men tyvärr har vi inte följt recepten slaviskt men jag tror ändå att jag har minskat ca 1-2 kg i vikt.

Med andra ord så funkade det mycket bra förutom leveransen av kassen. Tror att vi ska göra ett nytt försök om någon vecka.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar