tisdag 4 november 2014

Träningsvärk

Hej Snöflinga!
Hoppas att du har det finfint.

Jag har rejäl träningsvärk. Igår tog Lotta med mig på ett jätteroligt och jobbigt träningspass på Ego City, step 30 min och core 30 min. Jag har inte varit på step på säkert 10 år eftersom jag brukar få tokont i knäet men igår var det dags och det var ett enkelt pass (fast jag krånglade till det) med högt tempo. Jag har tidigare varit på Core och då har fokuset legat på balansövningar men gårdagens pass innehöll inga sånna övningar utan nästan bara mage, lite rygg bröst och rumpa. Jättekul!
 


Och nu på kvällen har jag varit på aerobicspass tillsammans med Kicki. Enkelt pass utan hopp i ett hyfsat högt tempo. Och det gick som en dans... Fast knäet blev inte lika glad som jag, så nu måste det kylas under tiden som jag tittar på matchen mellan Malmö FF och Atletico Madrid.

Önskar dig en härligt skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar