torsdag 12 juni 2014

Studentfest



Smarriga tårtor!


Möttes av den här skylten igår när jag anlände till studentfesten. Det var full fart på festen när jag kom, hade anmält att jag skulle bli ca 1 timme sen. Fint folk kommer sent eller hur var det nu igen.  Haha!.


Johanna trivdes och myste som bara den. Tills det var dags för presentöppning då tyckte hon att det blev lite jobbigt...






Något suddigt festfolk!





Jag hängde i köket tillsammans med ett jättehärligt gäng.


Johanna tillsammans med sin "vän" Niclas...
... hihi, nu blir hon nog arg på mig... men det får jag ta :-)
Och gissa vem som hade tur!
Lennart så klart. 
Han kunde tyvärr inte komma pga att han hade fotbollsträning. Bonita och Sonja plockade ihop en låda till honom med hemmagjord potatissallad och tjälknöl. Hembakade frallor och drömtårta. Snack om att han blev jätteglad.


Tack Johanna med familj för ett supertrevligt studentfirande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar