söndag 8 juni 2014

Fotbollssöndag!

Hej min vän!
Himmel & Plättar det har visst gått en vecka sedan vi hördes av sist. Jag lovar att bättra mig. Hela veckan har bestått av siffervärlden och fotbollsvärlden. Till veckan är det studentfirande och så skall jag ta tag i min egen träning.

Idag har jag varit i Matfors med Lennart och hans fotbollslag LuNa CATS, spöregn och vinst. Hann med en kort promenad i Matfors med Annika, en av fotbollsmammorna, innan matchen.

Hittade en bild på henne när hon var kökschef på LuNa-lägret.
 Efter regn kommer solsken... och precis när Lennart tvättat matchkläderna tittade solen fram.






Nu väntar dammsugaren på mig så jag skall väl ta en runda med den samt städa toaletterna innan det är dags att sussa. Önskar dig en fortsatt fin söndag och en kommande härlig vecka.

Hörs om ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar