tisdag 20 maj 2014

Fikapaus

Hej på dig!
Hoppas att allt är bra.

Idag har jag varit på besök på Norra Berget och efter avslutat sifferjobb så tog vi varsin kaffe & te i Café Gesällen. Britt-Marie åt en smarrig toscakaka till kaffet och jag hade inte ätit lunch så det blev en supergod toast. Hade hört rykten om att Kicki skulle jobbat där idag men hon hade tyvärr hunnit gå hem för dagen.


Jag hade inte varit där tidigare men det var ett supermysigt café i en jättegammal byggnad där man bevarat det gamla...

Efter fikastunden struttade jag iväg till en närliggande byggnad där de sålde allt möjligt gott att äta och mycket var lokalproducerat. Påminde mycket om gårdsbutiker. Glömde tyvärr bort att fotografera.

Efter en dag på Norra Berget var det dags att åka hem och återvända till siffervärlden.

Och nu väntar en kopp te på mig så vi hörs imorgon!

Kramis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar