måndag 30 mars 2015

I hate mondays!

God morgon!

Började morgonen med att konstatera att det var punktering på höger framdäck. Undrar just om det beror på våra dålig vägar eller om det beror på skit bakom pedalerna... dvs jag.

Bild länad från bytbil.com

Vilken tur att det finns taxi! Blev lite paff när jag fick veta att det inte fanns några lediga taxibilar utan det var ca 30 minuters väntetid. Som tur var så kom det en bil redan efter 10 minuter. Efter en trevlig resa så var jag äntligen på plats för att starta arbetsdagen...

Min kund hade DATORHAVERI och väntade på att teknikerna skulle komma och lösa det. En av tjejerna misstänkte datorvirus.



Åkte vidare till nästa kund för att upptäcka att jag inte har med bankdosor mm. Hm, just nu funderar jag på att det kanske är bäst att fortsätta arbetsdagen hemifrån...

Usch vilken start på dagen och veckan, nu kan det bara bli bättre!

Hoppas att din måndag har startat bättre än min och önkar dig en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar