tisdag 14 oktober 2014

Lite Ego idag!

Skakig & Suddig bild tagen av en helt slut barbafilur.

Ikväll hade jag bokat in mig på Aerobicspass på Ego. Ego var en gång i tiden "mitt andra hem" men det känns som det är var hundra år sedan. Hur som helst var jag laddad till tänderna och kom dit en timme innan passet startade. Hade tänkt träna lite styrketräning innan passet men blev sittandes och spanade in senaste träningsklädstrenden och kunde bara konstatera att jag är helt off.

Väntar på att passet skall börja.

Passet gick superbra, enkla kombinationer och högt tempo. Fick lite ont i fötterna men vem bryr sig, inte jag i alla fall. Jippie vad kul det var!  Lite tråkigt att Kicki fick migrän och inte kunde vara med på passet.



Och det är nu det riktigt skojiga börjar. Haha, som Bambi på hal is! Det är jättelänge sedan jag tränade styrketräning och sedan dess har Ego bytt ut de flesta maskinerna... jag fick verkligen leta efter de maskiner eller liknande som jag brukar använda förr i världen och vissa hittade jag inte ens. Och sedan var det hur många nya inställningar som helst innan jag kunde köra igång med övningarna. Haha! Men skam den som ger sig. Jag körde igenom de övningar som jag planerat att göra, innan jag åkte hem. Imorgon lär jag ha en träningsvärk som heter duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar