fredag 22 augusti 2014

Torsdagsmys

Hej min vän!
Hoppas att allt är bra!


Igår var jag och Sara till Alnö och Sedes Interiör & Café. Hoppsan, vad mycket fint det fanns att köpa från Sia, Interstil och andra märken. Sara funderar just nu på en klocka och jag på en "ljuslyckta" som jag absolut inte har någon stans att ställa men ändå är "vill ha". Vi tog en fika innan vi åkte tillbaka till stan.



Lyktorna


Fiket



Väl tillbaka till stan så hoppade jag vid Försäkringskassan IT för att möta upp Ullis. Upptäckte att jag var aningens tidig så jag knatade ner till stan istället för, mötte upp henne där senare. Vi hann med en hel del som Signes, Ester & Co, Apoteket och SPA Maskrosen innan vi avslutade kvällen på Tant Ankis & Fröken Sara. Glömde helt bort att ta foton...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar