lördag 30 augusti 2014

Borås tur och retur över dagen

Hej min vän!
Hur har du det?
Jäsp, nu har jag snart varit vaken i 23 timmar, dags att skutta i säng.



Marielle börjar att studera i Borås på måndag.Så vid 4-tiden imorse hämtade vi upp henne och hennes flyttlass och begav oss mot Borås. Nu är hon på plats och hinner komma iordning och bekanta sig med staden innan studierna sätter igång. Och vilket fint område hennes studentlya ligger i, nära till det mesta. Lägenheten var liten men superbra planerad, ytskicktet var inte det bästa men badrummet var nice. Hon får väl köpa en roller och lite vitfärg så blir det finfint. Hm, hon kanske inte får måla om eftersom det är en hyreslägenhet, men men. Jag blev riktigt avundsjuk på hennes närmsta "mataffär" som var hur fräsch som helst och hade ett jättestort sortiment och utbud, jag du kunde nog köpa det mesta där...

Nu 170 mil senare känner jag att det är dags att säga nattinatti för imorgon måste vi upp tidigt igen och på kvällen är det party med pinglorna som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar