söndag 13 april 2014

Födelsedagsfirandet

Hej finaste!
Hoppas att du har haft en fin och trevlig helg.

Nu har jag firat min födelsedag i flera dagar känns det som, började förra veckan och än är det inte slut. Man skulle kunna tro att jag fyller något fint årtal som måste uppmärksammas men så är inte fallet. Det hänger mer på att jag eller de som brukar fira mig har haft annat för oss den dagen.

Självaste födelsedagen firades med fotbollscup i Stöde och sedan blev vi bjuden på middag hos mina föräldrar. Extra skoj var att Marielle & Anton var med på födelsedagsmiddagen. Tänk att de inte hade någonting inplanerat en lördagskväll utan kom och firade mig. Jag fick en jättetuff bukett av Marielle & Anton.


 och en härlig orkidé av mor & far. Fick även en god tårta med mig hem.



Vi skulle ätit sista födelsedagsmiddagen på Udda Tapas ikväll men Lennart är superförkyld och pollenallergisk så det är framflyttat till påskhelgen.

Nu skall jag kila iväg och glutta på Mästarnas Mästare och kanske dra en repa med dammsugaren.

Önskar dig en trevlig söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar