torsdag 13 februari 2014

Klippt o torsdagsfika!

Har varit hos absolut bästa frisörskan Anna idag. Dagens tänkta lockar blev ett klipp. Jag ville eventuellt permanentat håret idag men både jag och Anna tyckte att det var för torrt, så vi har flyttat det till april. Istället fick Anna klippa bort allt torrt... Och som vanligt blev jag supernöjd!

Undrar om herren som My klippte blev nöjd? När han kom dit hade han silvergrått lockigt ostyrigt hår och buskiga ögonbryn, han såg nästan lite barsk ut. När hon hade svingat sitt trollspö hade han förändrats till en charmigt snygg äldre herre. Det du Alexander Bard, tjejen kan! Helt otroligt duktig!




Efter klippningen släntrade jag och Sara in på Stenstans Bageri & Konditori för en fika. Jösses vad mycket gott det fanns att välja på. Sara valde en hjärliknande bakelse och jag tog en varmsmörgås med lufttorkad skinka, mozzarella ost och vitlökssås. Mums!


Vi hann även med lite shopping. Jag köpte en rosa scarf hos Nana och hittade en jättefin Tigerväska på Väskan som fick stanna kvar. Älskar väskor men men...

Nu ser jag att det är dags för skottning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar