fredag 5 juli 2013

Gatufesten 2013

Hej min vän!
Hoppas att du har en bra fredagskväll.

Jag är jätteledsen för jag hade velat vara på Gatufesten ikväll tillsammans med världens bästa Ullis och hennes svägerska Cathrine. Nu får de lyssna på Uggla och vimla runt medans jag sitter hemma i soffhörnet, tyvärr har jag blivit en fegis och vågar inte gå på Gatufesten pga att jag är relativt nyopererad... snyft snyft... Och jag får inte vara med och avsluta kvällen med en drink på Invito... attans vilken "hare" jag är.

Jag får ringa till Ullis imorgon för att höra om det varit några "skandaler"...

Cathrine & Ullis

Träffade honom i Åre för 20 år sedan...
Nu skall jag njuta av Nisses & Ninnis, Ellas och Lennarts sällskap och vi skäll äta glass, jordgubbar och maränger. Mums!

Nisse & Ninni slappar redan i soffan och väntar på att jag skall blogga klart ...
Imorgon åker de vidare på sin semestertripp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar