onsdag 29 april 2015

Blomsterfix


Hej min vän!
Hoppas att allt är bra.

Förlåt min frånvaro men jag har varit helt uppslukad av siffervärlden.

Igår firade jag och Ullis min födelsedag i efterskott på Wretmans Mat & Vinfabrik, en kväll fylld med mode & skönhet och jättegod buffémat. Tyvärr så glömde jag bort att jag tagit med kameran...
Tack Ullis för en jättetrevligkväll tillsammans och för födelsedagspresenten!

Ikväll åt jag en god middag, barnportion Oxfilé med vitlökssmör och pommes frittes, på Restaurang Cupolen. Och när jag är på Cupolen så måste jag alltid kika förbi hos Gittan och hennes blomsteraffär. Oj vad mycket fint hon fått in, blev så inspirerad så jag kom hem med ett gäng blommor.



Fryser massor så jag ska kila iväg och dricka massor med champagnete och titta lite på tv.


Önskar dig en härlig Valborgsmässoaftonn!

Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar