fredag 10 januari 2014

Fredagsnöje med Dentasy!

Hej snöflinga!
Hoppas att du har en bra fredagskväll.


Igår kom äntligen mitt tandbleknings startkit från Dentasy, SPÄNNANDE. Finns att köpa hos Dentasy. Har i flera år funderat på att göra  tandblekning hos tandläkare men tyckt att det varit för dyrt för min plånbok. Så i kväll har jag haft 15 minuters fredagsnöje = tandblekning.

Här är en före och efter bild, tyvärr är det mer ljus på efter bilden så bara det gör att de ser ljusare ut...

Före

Efter

Skall göra behandlingen ytterliggare två gånger till och hoppas på ett bländande vitt leende. Ha ha, näää då behövs det nog ytterliggare några behandlingar... eller vad tror du...

Himmel & Plättar, nu blev jag hungrig och får inte äta förrän om fyra timmar. Hihi, får väl hinka vatten tills jag blir mätt. Hm, kanske även raderar några kilon. Ha, ha, ha näe sådan tur har jag nog inte utan får nog planera bättre nästa gång.

Tjenixen så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar